制水期間 取得連結 Facebook X Pinterest 電子郵件 其他應用程式 7月 02, 2013 1963年制水期間,當年最嚴重嘅時候係四日供水一日,時間上午九時至下午六時.一些住木屋區的居民 屋內沒食水供用 ,必需要到山下政府供用的共公水龍頭取水 所以制水期間,好多地區都會見到長長嘅水桶陣.住楼的居民 ,低層一開水 ,高層水力很弱 ,所以我地成日都聽見高層的住客叫楼下關水喉聲囉 ! 取得連結 Facebook X Pinterest 電子郵件 其他應用程式 留言 黃師奶廚藝小百科2013年7月3日 上午1:31睇電視見過~我父母都經歷過~佢哋真係會珍惜用水架~!我慶幸未試過冇水~~講真~爆水管冇幾小時都慘啦~仲要4日一次供水~都唔知點生活回覆刪除回覆回覆常歡笑2013年7月10日 上午5:44印象深刻啊![版主回覆07/11/2013 02:29:09]歷史見証下比對 ,依家的人太幸福了.回覆刪除回覆回覆新增留言載入更多... 發佈留言
睇電視見過~我父母都經歷過~佢哋真係會珍惜用水架~!
回覆刪除我慶幸未試過冇水~~講真~爆水管冇幾小時都慘啦~仲要4日一次供水~都唔知點生活
印象深刻啊!
回覆刪除[版主回覆07/11/2013 02:29:09]歷史見証下比對 ,依家的人太幸福了.