做冬 取得連結 Facebook X Pinterest 電子郵件 其他應用程式 12月 22, 2010 做冬煮番幾味小菜...... 應吓節 團團圓圓食湯圓 焗雞翼 椒盐虾 燻蹄 抄 生菜 炸蟹餅 清蒸生鮮盧魚 炸芋蝦 囡囡鐘意食旣豆沙 南瓜餅 取得連結 Facebook X Pinterest 電子郵件 其他應用程式 留言 路霸2010年12月24日 上午1:42悠閒 A YI: 冬至好多餸呀,豐富滿足! Diy[版主回覆12/24/2010 15:36:00]路霸: 失禮哂 !只喺碟頭多,都喺粗菜黎 ! 聽d長輩講過 ,冬節大過年 ,應吓節應該煮許多餸菜及打邊爐 ,一家人團團圓圓圍住食餐飯 ,人人起筷度度有得挾 ,取其意有食不盡的意思, 咁來年就會家肥屋潤喎!你信嗎?回覆刪除回覆回覆新增留言載入更多... 發佈留言
悠閒 A YI:
回覆刪除冬至好多餸呀,豐富滿足!
Diy
[版主回覆12/24/2010 15:36:00]路霸:
失禮哂 !只喺碟頭多,都喺粗菜黎 !
聽d長輩講過 ,冬節大過年 ,應吓節應該煮許多餸菜及打邊爐 ,一家人團團圓圓圍住食餐飯 ,人人起筷度度有得挾 ,取其意有食不盡的意思, 咁來年就會家肥屋潤喎!你信嗎?